Řada lidí se bojí začít konverzaci, a tak čeká, až začnou komunikovat druzí lidé. Začít sám ale není…
Mnozí manažeři se potýkají s řešením konfliktů a často se snaží tomu vyhýbat. Neshody však lze…
Nedávný výzkum americké vládní agentury Bureau of Labor Statistics ukázal, že zaměstnanci pracující…
Základem úspěšného udržení zaměstnanců je správný nábor. Znamená to, ptát se v první řadě, jaké…
S rostoucími požadavky na vedoucí pracovníky stoupá i hladina jejich stresu. Aby vůdcové dokázali…
Polovina firem na světě je v procesu transformace funkce lidských zdrojů, přičemž se zaměřuje…
Jestliže si chcete ze školení odnést co nejvíce, měli byste podniknout určité kroky již předem a…
Vedoucí pracovník by se měl k lidem kolem sebe chovat s respektem a zájmem. Začíná to jednoduchým…
Podle prezidenta americké personální společnosti MRINetwork Michaela Jalberta bylo pro firmy dříve…