Články z oblasti vzdělávání a poradenství

I v personalistice je třeba dobře sloužit zákazníkům

Jak definovat služby zákazníkům, pokud jde o personalistiku? Kvalita služeb zákazníkům se v tomto…

Nástěnky a diplomy

Hnacím motorem ke každé činnosti je dostatečná motivace. Ta zvyšuje pracovní výkony i nadšení…

Nové technologie mění tvář personalistiky

Díky omezenému chápání funkcí procesu náboru zaměstnanců chybí mnoha dnešním personalistům důležité…

I řekl šéf: Zvu Vás na oběd

Pokud se lidé dobře znají, pomáhá to firmě vytvořit si příjemnou pracovní atmosféru, pozitivní,…

Sláva parašutismu!!!

Máte padáka? To je důvod k oslavě. Podle zahraničního příspěvku je totiž třeba změnit přístup k…

Hodnocení kvality přijatých uchazečů od A do Z

Autor článku považuje za velkou chybu, že oddělení lidských zdrojů nezjišťují a neměří kvalitu…

Dokáží vám kolegové v práci naslouchat?

Také se vám stává, že všichni na poradách vaše myšlenky ignorují a když přijde se stejným nápadem…

Motivace: Slepé uličky a správný směr

Spousta manažerů, včetně vedoucích personalistů, se mylně domnívá, že je možné zvýšit motivaci…

Kdo se směje nejlépe, nesměje se naposledy

Dobrá atmosféra na pracovišti je faktorem, který nelze podceňovat. V náročném prostředí stresu a…

Výpis 22152223 z celkem 2275