Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Stres zvyšuje riziko diabetu

Zaměstnanci trpící vyhořením mají větší tendenci onemocnět cukrovkou druhého typu. Dospěli k tomu…

Levná odměna

Řada velkých firem rychle sahá pro šek, když chce změnit, nebo odměnit chování svých zaměstnanců.…

Co to znamená organizovat si čas

Management času je systematické a disciplinované plánování vašeho času. Účelem plánování času je,…

Nepřehlížejte duševní problémy zaměstnanců

Terrie Williamsová je americká konzultantka v oblasti public relations. Spolupracovala se známými…

Multitasking neznamená efektivitu

Multitasking, pojem vztahující se původně k počítačům, se v moderní době stal realitou každodenních…

Peněžité odměny zabíjí motivaci

Odměňování formou finančního bonusu nevyžaduje od zaměstnavatele příliš námahy. Zaměstnanci ale…

Pět překážek k rovnováze

Dosažení rovnováhy mezi prací a soukromím není jednoduché. Mělo by totiž vycházet z vědomého…

Zdokonalte plánování času

Máte často pocit, že máte více věcí na práci, než stačíte…

Efektivní řízení nápadů zaměstnanců

Zhruba 72 % amerických korporací plánuje zvýšit v letošním roce investice do inovací. Dobré nápady…

Výpis 50955103 z celkem 6533