Podle ankety Gallup Management Journal se dvěma ze tří pracovníků nedostalo v práci v daném roce…
Přestože většina lidí již chápe, že obchodní e-maily musejí mít určitou úroveň, do světa byznysu…
Při práci pod tlakem je nejdůležitější rozlišovat důležité úkoly od urgentních. Urgentní úkol…
I pro virtuální týmy je komunikace zásadní záležitostí. Zaměstnanci spolupracující prostřednictvím…
Mluvíte-li s někým, komu po obědě zůstal na zubech kousek jídla, upozorníte ho, nebo se mu po chvíli…
Nejúspěšnější organizace se zaměřují především na úspěch svých zaměstnanců. Firmy si v dnešní době…
Netradiční vinařská země Kanada, se díky tuhým zimám dostala do čela producentů *ledového vína*.…
Dá se předpokládat, že každý uživatel napadený počítačovým virem si příště dá lepší pozor na…
Dnešní zákazník může kontaktovat firmy kdykoli a různými kanály. Zaměstnanci zákaznických servisů…