Manažeři, trenéři a lektoři zacházejí s účastníky školení jako s papoušky. Očekávají, že žáci budou…
Obchod je dynamický konkurenční boj. Současné prostředí si žádá, aby firmy byly rychlé, soustředěné…
Efektivní manažerské týmy mají společnou schopnost poskytovat a přijímat zpětnou vazbu. Dokáží…
Kvalifikované pracovníky je stále těžší najít, Velká Británie je uprostřed krize. Absolventi…
Uznání a chvála jsou dva rozhodující prvky ve vytváření pozitivních emocí v podniku. Z posledního…
Když zaměstnanec odvádí svou práci nedostatečně nebo dělá vážné chyby, bývá nejlákavější možností…
Odcházejí vaši lidé z porad se slovy: Výborná schůze, už se moc těším na další!? Pokud ano, nelze…
Stále vyšší počet firem monitoruje, jak jejich zaměstnanci využívají Internet a elektronickou poštu.…
Zvoní telefon, ve schránce máte 94 zpráv, nemůžete najít šek od svého největšího klienta, namísto…