Byrokracii lze charakterizovat jako stav, kdy úřední výkony (plánování a kontrola) převáží nad…
Autor článku přirovnává svět obchodu k bojišti - měřítkem úspěchu je často vítězství nebo porážka,…
Pokud zaměstnanci a manažeři nesdílejí svoje vědomosti a znalosti, mohou společnosti ztratit…
Manažer si musí v první řadě uvědomit, že nemůže vše dělat sám. Musí se tedy naučit efektivně…
Jistě jste se již někdy účastnili přednášky, školení nebo…
Jednou z nejobvyklejších stížností manažerů je Mám tolik své vlastní práce, že na nějaké vedení…
Organizace si stále více uvědomují potřebu koordinace informačních technologií a fyzického…
Jak úspěšné jsou organizace, které se pokouší o velké změny? Mnoho průzkumů hovoří o tom, že 70 %…
Přenášení pravomocí a delegování zástupců je jedním z nástrojů efektivního managementu nikdo…