Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Sedm neverbálních signálů, kterým se vedoucí musí vyhnout

Dobrý vedoucí musí působit kompetentně a sebevědomě, zároveň musí umět dobře komunikovat a být…

Tři velké chyby, kterých se manažeři nejčastěji dopouštějí

Stali jste se manažerem? Vedete lidi, snažíte se je inspirovat, vytvořit jim motivační pracovní…

3 základní formy mikro-managementu

Mikro-management je takový tichý zabiják dobrých vztahů na pracovišti. U zaměstnanců je často…

5 kroků k efektivní delegaci práce

Delegování práce, tedy její předávání jiným pracovníkům (často podřízeným pracovníkům), je jedním z …

V SAP Services zvýšili s pomocí technologií zákaznickou spokojenost na historické maximum

Moderní technologie přispěly k růstu spokojenosti zákazníků se službami SAP Services. K rekordním…

Jak mluví správný leader?

Být leader, který umí ostatní vést a který dovede své okolí nadchnout pro svoji vizi, neznamená mít…

6 tipů, jak řešit, když je váš podřízený ve stresu

Vidíte, že je váš podřízený ve stresu, že nestíhá a že dělá chyby? Nejste si jistí, jestli prožívá…

Mindfulness a práce: Jak na to.

Mindfulness. Možná jste o tomto termínu už slyšeli. Je to psychologický koncept, který by se dal do…

5 tipů, jak na efektivní time management během týmových porad

Týmové porady. Mnoho pracovníků (a dokonce i týmových manažerů) je nemá příliš v lásce. Častým…

Výpis 694702 z celkem 6530