Obchodní cesty mohou způsobovat nežádoucí stres. Článek proto radí, jak si cestování (zejména…
Většina manažerů tráví na poradách více času, než by chtěla. Porady je tak připravují o čas, který…
Na konci obchodní schůzky by organizátor měl shrnout rozhodnutí, ke kterým skupina došla, popsat…
Chcete-li se naučit řídit svůj čas, měli byste z toho udělat rituál. Nejde však o seznam úkolů nebo…
Nejlepší způsob, jak vést efektivní firmu, je mít zaměstnance a manažery, kteří jsou upřímní v…
V dnešní době potřebují zaměstnanci šéfy, kteří je nasměrují k úspěchu ve všech krocích a pomohou…
Každý kancelářský pracovník ví, že porady jsou nevyhnutelné. Zároveň však ví i to, že řada z nich je…
Ne každý se narodí jako vůdce. Většina vůdců se dostane do své role postupně a musí na tom tvrdě…
Kromě obecného budování vztahů existují jen tři důvody, proč pořádat poradu:- za účelem informování…