Mobilní komunikační nástroje mnohé usnadňují. Na druhou stranu však dávají vedoucím pracovníkům…
Porady jsou často považovány za zhoubu firem, stačí však jen několik jednoduchých kroků a budou…
Členové každého týmu si vytvářejí specifické způsoby interakcí. Klíčovou součástí fungování týmu je…
Management času je systematické a disciplinované plánování vašeho času. Účelem plánování času je,…
Multitasking, pojem vztahující se původně k počítačům, se v moderní době stal realitou každodenních…
Máte často pocit, že máte více věcí na práci, než stačíte…
Několik změn ve vaší kanceláři může vylepšit produktivitu bez ohledu na to, zda jste se právě…
Nezřídka se stává, že po vás nadřízení chtějí vypracování určité písemné zprávy ve velmi krátkém…
Porady nemusí být jen neproduktivní. Vždy, než nějakou svoláte, se ale ujistěte, že má konkrétní…