Články z oblasti vzdělávání a poradenství

4 dobré důvody, proč se nevyplatí být mikromanažer

Mikro-management je styl řízení, při kterém vedoucí neustále stojí svým podřízeným takříkajíc „za…

Nejčastější chyby, které dělají noví manažeři

V managementu platí jedno pravidlo. Když se stanete manažerem a nikdy předtím jste lidi nevedli,…

4 tipy, jak najít největší problémy ve vašem time managementu a vyřešit je

Time management, tedy schopnost organizovat si čas, je klíčovým úkolem jakéhokoliv zaměstnance,…

Čtyři zdravé návyky, které vám ulehčí práci z domova

Pracujete z domova, ať už dobrovolně, ze zdravotních důvodů nebo na základě směrnice zaměstnavatele?…

Jak vypadá efektivní time management – a jak ho naučit své podřízené

Time management, tedy efektivní organizace času a práce, je klíčovou dovedností pracovníků v…

Jak konečně dosáhnout svých cílů, ať už v kariéře nebo v osobním životě

Každý bychom měli někam směřovat a každý bychom měli o něco usilovat. Ať už je vaše definice…

Šestibodový manuál, jak rychle vyřešit jakýkoliv problém

Rychlé rozhodování a systematické a efektivní řešení problémů – to jsou zcela klíčové vlastnosti…

Dostáváte každý den přes 70 e-mailů? Tipy, jak je roztřídit a pracovat s nimi

V řadě organizací je e-mail primárním komunikačním kanálem mezi pracovníky. I ostatní programy často…

Konec nudných porad, aneb Jak zajistit, že porady budou skutečně efektivní

V mnoha týmech je termín „porada“ synonymem nudy, zbytečnosti a zdlouhavosti. Na vině je přitom…

Výpis 5563 z celkem 1622