Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Každodenní plánování: Zvyk každého dobrého manažera

Chodíte ráno do práce, aniž byste měli jasno, co budete ten den vlastně dělat a co budete po svém…

Nezapomněli jste prezentovat naživo? 4 zásadní odlišnosti od on-line komunikace

Většina z nás se v zaměstnání vrací alespoň zčásti z virtuálního do reálného prostředí. I když…

Čtyři nejčastější chyby time managementu

Jednou z vlastností dobrého leadera je schopnost skvěle organizovat práci a výborně plánovat. To…

Kariérní rozvoj business analytika

Až budete mít několik let zkušeností a učení, můžete být považováni za kompetentního a úspěšného…

Jak nadchnout management pro leadership rozvoj?

Co dnes firmy potřebují k tomu, aby manažerská akademie, při jejíž přípravě vyvíjí nemalé úsilí,…

Nikdy nic nestíhám. Proč? A co s tím dělat?

Chronická zaneprázdněnost. Tak by se dala nazvat civilizační choroba dnešních manažerů. Ti často…

4 tipy, jak zvládat více projektů najednou

V ideálním světě by měl vedoucí týmu nebo projektový manažer vždy v daný moment na starosti jen…

Jak se účinně vyhnout prokrastinaci

Ať už se nacházíte v prostředí kanceláře, nebo pracujete z domova, jedna věc vás může neustále…

Reportáž: Vytvářejte z vašich dat vizuálně atraktivní reporty pro lepší rozhodování

Práci s daty v různé míře se nevyhne většina z nás, kteří zastáváme „kancelářské“ pozice. Ačkoliv…

Výpis 8290 z celkem 1923