Všichni děláme chyby. Důležité ale je, abychom se z nich dokázali poučit a už je neopakovali. Mnoho…
Máte příliš mnoho práce? Možná je to tím, že trávíte svůj čas nad věcmi, které nejsou podstatné, a…
Zásadním předpokladem úspěšné práce na projektech je odpovědnost všech účastníků počínaje manažerem…
Většina lidí si stěžuje, že má málo času na všechny věci, které musí udělat. Když však máme…
Každodenní život přináší mnoho složitých situací sám o sobě, a proto bychom si jej neměli zbytečně…
K vyhoření dochází, když někdo dlouhodobě pracuje nad rámec svých fyzických a duševních sil. Členům…
Koučování již dnes není jen doménou nejvyšších manažerů, s kouči spolupracují i střední a nižší…
1. Tvrdě pracujte na něčem nepodstatném Věnujte většinu svého pracovního času aktivitám, které mají…
Time management je především o rozhodování, co dělat a co nedělat. Na to je však nutné naučit se…