Manažer vytvořil obchodní strategii, od níž očekával vzbuzení zájmu mnoha nových zákazníků. Pracoval…
Ve světě obchodu usiluje každý subjekt o výhru. Jestliže své výhry nedosáhne, prohraje. Firmy volí…
Mnoho rodičů zaměstnaných v manažerských a vedoucích funkcích si klade neustále tutéž otázku: Máme s…
Modelování obchodních procesů (Business Process Modeling - BPM) je ve firmách stále hojněji…
Každý, kdo má děti, si jistě zažil situaci, kdy se milé batole začne vztekat v obchodě a okolo stojí…
Časové plánování je velice důležité. Nejen v obchodní oblasti se lidé neustále snaží co nejlépe…
Žádný vedoucí pracovník nemůže ve firmě udělat vše, co je třeba…
Jednou z podstatných příčin firemního úspěchu je schopnost rozvíjet vnitřní talent a produkovat…
Každá společnost disponuje určitým intelektuálním majetkem. Zvláště patrné je to u těch, které se…