Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Šest způsobů, jak více zapojit a nadchnout pracovníky zákaznického servisu

Psychika, motivace a nadšení pracovníků hrají v zákaznickém servisu klíčovou roli. Pokud jsou…

Jak z pozice manažera tým nadchnout pro společnou vizi

Na pozici vedoucího je jedním z vašich nejdůležitějších úkolů nabídnou svému týmu společnou vizi,…

Tři způsoby, jak můžete pouhým slovem motivovat zaměstnance k lepšímu výkonu

Motivace pracovníků je jedním z hlavních úkolů jejich manažera. Každý člověk je individuum a každého…

Brian Tracy: Jak měříte úspěch po roce 2020?

Mnoho lidí muselo v loňském roce pozastavit své plány, změnit cíle a vyjasnit si, co je pro ně…

Nový rok přináší i nové otázky pro vedoucí týmů

Mnoho z nás je rádo, že rok 2020 konečně skončil. Doufáme, že letošní rok se opět vše zlepší a…

Proč výsledky zaměstnaneckých průzkumů často vůbec neodpovídají realitě?

Možná jste se kolikrát pozastavili nad tím, proč některé volební výzkumy neodpovídají výsledné…

Komunikace a zapojení zaměstnanců za časů pandemie

Ať máte vaše týmy v přední linii nebo sedí u notebooku v provizorní domácí kanceláři, nastal čas,…

Zajistit si povýšení není věda. Musíte ale vědět, jak na to

Získat povýšení je většinou dlouhá hra. Vyžaduje vaši aktivní účast. Nemůžete jen čekat. Čtěte dále…

Cvičení: Odhalte skutečné hodnoty vás a vaší společnosti

Pandemie nám poskytla nový obraz toho, kdo jsme, za čím stojíme a čeho jsme schopni. Právě tato nová…

Výpis 2836 z celkem 485