Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak znít jako větší profesionál? Naučte se nepoužívat vycpávková slova

„Hm“, „jakoby“, „takže“, „prostě“, „ééé“. Takhle mohou znít vycpávková slova, kterými mnoho lidí v…

Pět frází, které vám pomohou získat si důvěru podřízených

Jakýkoliv tým může pracovat efektivně jenom tehdy, když mají jeho členové důvěru ve své vedení. A…

4 tipy pro introverty z řad manažerů

Tradičně si manažera představujeme jako extrovertního člověka, který se všemi rád komunikuje a…

5 tipů, jak si vytvořit silnou osobní značku

Osobní značka. Tedy jakási aura okolo vaší osoby. Nebo to, co si lidé jako první představí, když…

4 tipy, jak efektivně komunikovat se svými podřízenými

Každodenní interakce s podřízenými je jednou z mnoha povinností každého manažera. Platí, že čím…

Čtyři triky, díky kterým si získáte sympatie člověka, se kterým mluvíte

Empatie, tedy schopnost vcítění se do jiné osoby, je nejenom efektivním nástrojem komunikace, ale…

Chcete být efektivním lídrem? Nebojte se mluvit i o nepříjemných tématech

Nejistota, nespokojenost s pracovními podmínkami, interní konflikty, frustrace. To jsou často…

Řeč těla a budování důvěry: Jaká gesta používat při komunikaci s podřízenými

Budování důvěry mezi manažerem a podřízenými je především otázkou správné komunikace a…

Empatie v praxi: 3 tipy pro manažery

Empatie, tedy schopnost vcítit se do druhých, je jednou z klíčových vlastností úspěšného lídra.…

Výpis 9199 z celkem 2096