Články z oblasti vzdělávání a poradenství

4 způsoby, jak na pracovišti zaručeně ztratit důvěryhodnost

Stát se manažerem a úspěšně vést tým lidí sebou nese i nutnost vyznat se ve firemní politice, umět…

7 tipů, jak s podřízeným vést debatu na nepříjemné téma

Kvality manažera se více než kdy jindy poznají v době krize a ve vyhrocených situacích. A obecně…

Sedm neverbálních signálů, kterým se vedoucí musí vyhnout

Dobrý vedoucí musí působit kompetentně a sebevědomě, zároveň musí umět dobře komunikovat a být…

Jak mluví správný leader?

Být leader, který umí ostatní vést a který dovede své okolí nadchnout pro svoji vizi, neznamená mít…

6 základů neverbální komunikace, které by měl znát každý manažer

Coby vedoucí týmu se nevyhnete tomu, že budete mluvit před lidmi. Budete muset prezentovat výsledky,…

Zásady poskytování efektivní zpětné vazby

Zpětná vazba podřízeným pracovníkům je jedním z nejlepších nástrojů jejich rozvoje. Zásadní roli v …

Pět signálů, že jste mikro-manažer

Mikro-management. Jedná se o praktiku, kdy vedoucí takříkajíc stojí za zády pracovníka a kontroluje…

Naučte se mluvit tak, aby vás lidé rádi poslouchali

Komunikační dovednosti jsou zcela zásadní pro úspěch v jakémkoliv odvětví. Ať už se jedná o soukromý…

Nenechte se při rozhodování ovlivnit strachem

Někteří lídři dokáží i v krizi zachovat chladnou hlavu. Další nepříznivý vývoj situace dokáže…

Výpis 127135 z celkem 2096