Články z oblasti vzdělávání a poradenství

7 tipů, jak s podřízeným vést debatu na nepříjemné téma

Kvality manažera se více než kdy jindy poznají v době krize a ve vyhrocených situacích. A obecně…

Sedm neverbálních signálů, kterým se vedoucí musí vyhnout

Dobrý vedoucí musí působit kompetentně a sebevědomě, zároveň musí umět dobře komunikovat a být…

Jak mluví správný leader?

Být leader, který umí ostatní vést a který dovede své okolí nadchnout pro svoji vizi, neznamená mít…

6 základů neverbální komunikace, které by měl znát každý manažer

Coby vedoucí týmu se nevyhnete tomu, že budete mluvit před lidmi. Budete muset prezentovat výsledky,…

Zásady poskytování efektivní zpětné vazby

Zpětná vazba podřízeným pracovníkům je jedním z nejlepších nástrojů jejich rozvoje. Zásadní roli v …

Pět signálů, že jste mikro-manažer

Mikro-management. Jedná se o praktiku, kdy vedoucí takříkajíc stojí za zády pracovníka a kontroluje…

Naučte se mluvit tak, aby vás lidé rádi poslouchali

Komunikační dovednosti jsou zcela zásadní pro úspěch v jakémkoliv odvětví. Ať už se jedná o soukromý…

Nenechte se při rozhodování ovlivnit strachem

Někteří lídři dokáží i v krizi zachovat chladnou hlavu. Další nepříznivý vývoj situace dokáže…

4 praktické přístupy, jak vytvořit motivační kontext pro váš tým

Úlohou manažera není převzít odpovědnost za motivaci jednotlivců v týmu, ale vytvořit kontext, ve…

Výpis 154162 z celkem 2121