Jsou zaměstnanci, kteří velmi přesně vědí, co mají v popisu práce. Problém nastává, mají-li udělat…
Žijeme v době po krachu Enronu a dalších firem a v době různých finančních skandálů. Není divu, že…
Vždy, když je situace nejistá nebo když se zaměstnanci něčeho obávají, začnou se na pracovišti šířit…
Mezi hlavní manažerské dovednosti patří umění komunikovat. Článek nabízí celou řadu užitečných rad,…
Nové století je zároveň novou érou v podnikání. Ú…
Firmy dávají najevo svou snahu o dodržování správných…
Mnozí manažeři stále ještě nemají jasno v tom, jak řídit projekty a jak organizovat oddělení…
Proč tolik mladých manažerů oddělení informačních technologií dělá chyby? Důvodem je to, že takoví…
Jistě všichni známe neefektivní manažery, kteří neumí vést své podřízené a nerozumí vztahům mezi…