Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Novoroční předsevzetí pro rok 2023: Zlepšete své komunikační dovednosti

S novým rokem přichází i čas předsevzetí. Pokud i vy považujete konec roku za ideální okamžik na…

Virtuální komunikace: V čem je jiná než ta tradiční a na co si při ní dát pozor?

Zaměstnanci čím dál častěji vyžadují alespoň částečný home office a zaměstnavatelé jim mnohdy…

Nejčastější důvody, proč vázne komunikace v rámci týmu

Efektivní komunikace je základ úspěchu jakéhokoliv týmu. Bez rychlé, jasné a bezproblémové…

Nejčastější chyby, které dělají manažeři při komunikaci s podřízenými

Dobrý manažer musí být víceméně mistrem komunikace. Musí nejen umět efektivně předávat podřízeným…

Jak komunikovat s podřízenými, když si firma prochází krizí

Nejisté ekonomické výhledy, inflace, rostoucí ceny energií. To vše jsou témata, která se v…

Umění přesvědčovat: 5 tipů, jak docílit, aby druhý člověk změnil názor

Manažer musí být tak trochu psycholog. Musí mít skvělé vyjednávací schopnosti a musí umět své okolí…

Poznejte z řeči těla, že se vás někdo snaží obelhat

Práce manažera týmu z velké části sestává z komunikace s lidmi. Manažer musí jednat se svými…

Sedm zásad efektivní manažerské komunikace

Jedním ze základních kamenů efektivního leadershipu je komunikace. Každý úspěšný manažer, který chce…

Jak působit jako manažer lidsky (ale neztratit nic ze své autority)

Základem úspěšného leadershipu je vzájemná důvěra mezi vámi (manažerem) a podřízenými. Ti vám ale…

Výpis 6472 z celkem 2096