Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Služby zákazníkům: komplexní přístup

Loajalitu zákazníka posilují kvalitní a profesionální služby. Ty však samy o sobě nestačí. Zákazníci…

Osobní instruktáž vedoucích pracovníků zvyšuje úspěšnost pracovních činností globálního rozsahu

Od vedoucích pracovníků se požaduje, aby rychle přizpůsobovali svůj styl vedení a rodinný život…

Prevence právního rizika pro osobní poradce manažerů

Riziko v hojné míře proniká do všech oblastí našeho života. Třebaže u něj nedokážeme zhodnotit…

Aplikace Office - Nové funkce zvyšují produktivitu správy znalostí

Bez ohledu na míru specializace informačních technologií tráví znalostní pracovníci většinu svého…

Jak dobře znáte svého zákazníka?

Nejhodnotnější podnikový obsah v současné nové ekonomice se týká zákazníků. Znáte-li dobře své…

Co všechno se mohou manažeři naučit od vojenských velitelů

Několik událostí nedávné historie ukázalo, že vojenští velitelé pracují často podobným způsobem jako…

Životopis - tipy pro pracovníky oddělení lidských zdrojů

Jste li pracovníkem v oddělení lidských zdrojů, již vám prošly rukama desítky a stovky životopisů.…

Využití správy znalostí v e-businessu

V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem si velmi rychle osvojili…

Různorodé zkušenosti mohou být klíčem k úspěchu

Na první pohled se může zdát nelogické zdůrazňovat při přijímacích pohovorech či životopisech to, že…

Výpis 36193627 z celkem 3849