Kdysi jsem byl najat velkou britskou firmou dělat business v zemi zaslíbené. To mě zaválo asi 200 km…
Tzv. metoda sendviče bývá často uváděna jako nejlepší způsob sdělování kritické zpětné vazby.…
V předchozím článku jsme viděli, že zákaznická spokojenost je akcionářům ku prospěchu. Nicméně může…
Ničeho se nebojím. Neúspěch neznám. Dokážu všechno, protože jsem nejlepší. Tyto věty často slýcháme…
Zákaznická zkušenost se obvykle pohybuje tím samým směrem jako cena akcií dané firmy. Oba tyto…
Historie této značky sahá do roku 1971, kdy se tři studenti Univerzity San Francisco rozhodli…
Dejte si závazek stále se učit a nebojte se ani nových, neočekávaných poznatků. Mnoho lidí se…
Pokud máte sdělit určitou špatnou zprávu, identifikujte a soustřeďte se na přínosy včasného řešení.…
Citlivostní analýza, jinak také označované What-if (co-když) analýza řeší obsáhlé tabulky křížových…