Podniky často investují značné finanční prostředky do interních firemní portálů, jejichž kvalita i…
Technologie pro řízení vztahů se zákazníky jsou stále žádanější. Přizpůsobují se nejen světovým…
Systémy pro CRM, zaváděné poslední dobou většinou firem, mají své kladné i záporné stránky. Při…
Jak vést firmu efektivněji? Jak snížit náklady a uspokojit přitom potřeby zákazníka? Musíte se kvůli…
Od doby, kdy softwarové firmy začaly vyvíjet aplikace pro CRM, se stačila celá řada počátečních…
Nákup špatného systému je noční můrou nejen všech správců informačních technologií, kteří jej navíc…
Kdo se bojí CRM? Dá se říct, že každý, kdo si jej pořídí. Nikdo však z neúspěšnosti systémů nemůže…
Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících objevil na poli…
Pro přibývající množství firem se stává nepostradatelným marketingovým nástrojem využití aplikací a…