Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Persony: Jak neminout potřeby vašich zákazníků

Vytváření person uživatelů je něco, co musí být bráno vážně. Úsilí, které vložíte do vytvoření…

Reportáž: Pravá povaha lidí se ukáže, až když si sáhnou na dno

Naučit se poskytnout první pomoc, umět si obstarat pitnou vodu nebo se dokázat ubránit v případě…

Je vaše organizace pomalá a ospalá, když dojde na inovace? (2/2)

Pokud jste někdy přemýšleli, proč je pro velké společnosti těžké inovovat, v předchozím článku jste…

Je vaše organizace pomalá a ospalá, když dojde na inovace? (1/2)

Podívejme se na faktory a problémy, které brání velkým společnostem v tom, aby přicházely s …

Zákaznická zkušenost (2/2): Seznam doporučení

V předchozím článku jsme viděli, co to vlastně zákaznická zkušenost (customer experience) ve…

Jak pomoci najít shodu lidem s protichůdnými názory (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že když příliš trváte na svém plánu či myšlence, může vám to…

Jak pomoci najít shodu lidem s protichůdnými názory (1/2)

Když máte skupinu lidí, kteří spolu ostře nesouhlasí, neznamená to ještě, že jim nemůžete pomoci…

Když je CFO zároveň COO: Může to fungovat? (1/2)

V současné době můžeme pozorovat, že finanční ředitelé občas rozšíří svou působnost a poměrně často…

Automatizace: Lék na únavu z rozhodování

Umělá inteligence může pomoci top manažerům pracovat lépe a snadněji. Nasazení nové technologie může…

Výpis 9199 z celkem 802