Kvalitní firmy prováděly správu znalostí již celá léta, pouze to nenazývaly správou znalostí. Lidé,…
Rozvoj strategie správy znalostí byla pro firmy vždy komplikovaná, bylo tomu tak mimo jiné z toho…
V roce 1989 se Bob Buckman, šéf Buckman Laboratories, rozhodl, že zvítězí nad konkurencí díky…
Autor se v článku zabývá komplexním pojetím správy znalostí, počínaje důvody pro zavádění KM, přes…
Lidé mají přirozenou potřebu komunikovat a vytvářet vztahy. Z této potřeby vychází koncept online…
Okamžité posílání zpráv neboli Instant Messaging v sobě spojuje bezprostřednost a rychlost…
Tým a pracovní skupina paří mezi základní pojmy v oboru správy znalostí. Neznamenají však totéž, jak…
Zastaralé a špatně organizované informace poskytované intranetem (Internetem, LAN, WAN) frustrují…
Mnoho firem se v poslední době mění z výrobních společností ve znalostní společnosti. Důležitý již…