Vytvoření dobře fungující infrastruktury pro CRM je pro řadu podniků ještě velkou výzvou. Hlavní…
Mnoho iniciativ v oblasti správy znalostí selhalo a další selhávají. Správa znalostí má mnoho podob…
V roce 1998 byla v severní Americe provedena anketa mezi vyššími řídicími pracovníky, která se…
Spolupráce se může stát v organizacích účinným motivačním nástrojem. Vše se ještě zjednoduší, když…
Ze správy znalostí se za posledních několik let stal respektovaný obor. Současně s tím se objevilo i…
Nyní, když již mnoho organizací správu znalostí praktikuje a uznává její význam, jistě není od věci…
Článek se zabývá úlohou znalostí ve strategickém řízení. Autor se v článku snaží zodpovědět sedm…
Jedním z marketingových nástrojů je také stále častěji uplatňovaná správa a řízení znalostí. Chce-li…
KEEP je strategický nástroj, který využívá implicitních znalostí organizace k rozvoji vedoucích…