Obchodování a podnikání nestojí pouze na transakcích. Obchodování funguje také na základě důvěry,…
Článek se zabývá charakteristikou virtuálních organizací, toho, jak se v nich zajišťuje výkonnost…
Ještě v minulém století byli co do složení obyvatelstva nejpočetněji zastoupenou skupinou dělníci,…
Správa znalostí řeší nejzákladnější problémy organizační adaptace a konkurence v kontextu neustálé a…
Společnosti Cisco, CNT, IBM a Lucent Technologies investují značné finanční prostředky do…
Loajalitu zákazníka posilují kvalitní a profesionální služby. Ty však samy o sobě nestačí. Zákazníci…
Bez ohledu na míru specializace informačních technologií tráví znalostní pracovníci většinu svého…
Nejhodnotnější podnikový obsah v současné nové ekonomice se týká zákazníků. Znáte-li dobře své…
V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem si velmi rychle osvojili…