Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak vytvářet silnější nabídky

Přimětzákazníky, aby udělali změnu znamená, že jim proto musíte dát hodně pádný důvod. Potřebují…

Dary a daně I.

Lidé poskytují finanční prostředky na humanitní či charitativní účely. Dary se také poskytují…

Tři způsoby jak uvést písemnou nabídku

Váš potenciální zákazník otevře obálku, jedna ruka vytáhne obsah, druhá položí obálku stranou. Dopis…

Úspěch v marketingovém průzkumu=správné otázky!

Zkušený autor říká, že po vypracování tisíců marketingových studií a položení stovek tisíc otázek…

Není obchodník jako obchodník

Na počátku uzavírají většinu obchodů zakládající členové firem. S rozvojem firem je pak třeba…

Jak na reference

Reference jsou výborný prostředek propagace. Dodají vám důvěryhodnost podporu třetí strany. Už to…

Evropská unie chce po České republice pokutu 47 miliónů korun!

Státy Visegrádské čtyřky a Slovinko odmítají zaplatit Bruselu vysoké pokuty za tzv. nadlimitní…

E-maily, které zabodují

E-mailové schránky se den ode dne plní věším množstvím špatně navržených marketingových zpráv.…

Neobvyklé podnikání

Maddenovi vždy milovali psy a v loni v listopadu začali zajímavé podnikání. Tento pár ze San Diega,…

Výpis 15581566 z celkem 1897