Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak vyzrát na problémové zákazníky

Vždy jednou za čas přijde problémový zákazník a vy s ním musíte nějak vyjít. Podle autora článku se…

Jehla v kupce sena

K čemu mít firemní webové stránky, pokud je zákazníci na Internetu nenajdou? Pochopitelně k ničemu.…

Průvodce úspěšnou prezentací

Uspět v prezentaci pro 20 či 200 lidí je stejně obtížné. Posluchači dnes mají lepší přístup k…

Paralelní management

Po celé dekády diktovala strategie firemní strukturu. Nejvyšší představitelé formulovali strategii a…

Na dovolené pomůže desatero EU

Každý si chce svou dovolenou v zahraničí především užít. Evropská komise právě vydala seznam deseti…

Budeme se soudit po internetu!

Roste počet podnikatelů oceňujících výhody rozhodčího řízení, zvláště díky jeho rychlosti. Možnosti…

Polovina roku za vámi a nic...?

Jak vám jdou obchody? Pokud nezní vaše odpověď fantasticky nebo skvěle, měli byste začít věnovat…

Jen je nechte, ať o vás mluví

Pokud má firma smysluplné, etické, účelné a inspirativní záměry, nemusí v jejich propagaci spoléhat…

Udělej si sám

Stále více firem nezávisle na velikosti vede své zákazníky k samoobslužnému chování. Všichni známe…

Výpis 16931701 z celkem 1897