Nebezpečný zákazník nemusí nutně být jen někdo ohrožující představitele firmy nožem či pistolí.…
V současných konkurenčních podmínkách se úspěchy a neúspěchy firem velmi rychle střídají a mnohé…
Současná podnikatelská sféra si žádá návrat ke kořenům: k péči o zákazníka a konkurenčním znalostem.…
Zaměstnanecké výhody jsou velmi důležité pro získání i udržení kvalitních pracovních sil. Schéma…
Každá firma se někdy dostane do tíživé finanční situace. Snaží se proto z této situace všemožně…
Spokojenost zaměstnance a zákazníka firmy již podle současných odborných názorů nelze oddělovat.…
Staré dobré podnikatelské rčení říká, že mít zákazníky je vždy dobré. Existuje však i jiné rčení,…
Společnosti, které nabízejí své výrobky či služby po internetu se v současné době snaží upoutat…
Nedůvěra ze strany investorů není to jediné, čemu musí velké firmy po skandálu se společností Enron…