Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Nebezpečně spokojený zákazník

Nebezpečný zákazník nemusí nutně být jen někdo ohrožující představitele firmy nožem či pistolí.…

Nebát se a nekrást (a nezkrachovat)

V současných konkurenčních podmínkách se úspěchy a neúspěchy firem velmi rychle střídají a mnohé…

6 rad pro lepší vztahy se zákazníky

Současná podnikatelská sféra si žádá návrat ke kořenům: k péči o zákazníka a konkurenčním znalostem.…

Motivační schéma jako marketingový nástroj

Zaměstnanecké výhody jsou velmi důležité pro získání i udržení kvalitních pracovních sil. Schéma…

Einstein to věděl, víte to také?

Každá firma se někdy dostane do tíživé finanční situace. Snaží se proto z této situace všemožně…

Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník

Spokojenost zaměstnance a zákazníka firmy již podle současných odborných názorů nelze oddělovat.…

Buďte nekompromisní - zbavte se nevýnosných zákazníků

Staré dobré podnikatelské rčení říká, že mít zákazníky je vždy dobré. Existuje však i jiné rčení,…

Měl by mít e-zákazník právo promluvit?

Společnosti, které nabízejí své výrobky či služby po internetu se v současné době snaží upoutat…

Zaměstnanci šéfům nevěří

Nedůvěra ze strany investorů není to jediné, čemu musí velké firmy po skandálu se společností Enron…

Výpis 18191827 z celkem 1897