Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak motivovat obchodníky (2/5): Mantinely výkonnosti

Ve firmách obecně panuje názor, že obchodníci nedělají s takovým nasazením, s jakým by bylo třeba.…

Jak motivovat obchodníky (1/5): Vnitřní motivace

Je finanční motivace ta nejúčinnější forma, jak nadchnout obchodníky do práce? Jestli existuje…

Několik tipů pro dobrého autora zpravodaje aneb Jak vytvořit úspěšný newsletter (2/2)

Newsletter je definován jako písemná zpráva, vydávaná pravidelně, většinou obchodní společností, s …

Kontrolní hlášení si účetní nezískalo

S účinností od 1. 1. 2016 vznikla plátcům daně z přidané hodnoty zákonná povinnost podávat kontrolní…

Několik tipů pro dobrého autora zpravodaje aneb Jak vytvořit úspěšný newsletter (1/2)

Stejně jako Trepka velká napovídá svým jménem, že je nálevníkem tvarem připomínajícím botu, tak i…

Mluvíte na veřejnosti? Buďte dramatičtí, ale zodpovědní

Poměrně často vidíme tendenci lídrů používat ústa pouze jako tupý nástroj. Stává se to nejčastěji…

Opravdu je PR k ničemu?

Budování vztahů s veřejností a snaha o ovlivňování jejích postojů a chování. To je stručná definice…

Máme vůbec právo přežít?

Kladete si často v práci či ve svém podnikání tuto otázku? Nebo alespoň někdy? Proč by právě firma,…

4 chyby, které lidé dělají na síti LinkedIn

Sociální síť LinkedIn představuje vynikající způsob, jak být v obraze, co se děje z profesního…

Výpis 541549 z celkem 1897