V České republice doposud chyběla hloubková analýza startupového prostředí. S tou nyní přichází…
Může název firmy ovlivnit její ekonomickou výkonnost? To zjišťovali autoři nové studie think-thanku…
Každý, koho zajímá, co si myslí jeho zákazníci, by měl vědět, jak připravit průzkum zaměřený na…
V předchozím článku jsme viděli, proč by se pracovníci marketingu měli více podílet na vývoji…
Častou příčinou neúspěchu startupů je špatné naplnění obligátních 4 P marketingu. Podívejme se, jak…
Chcete se postavit na vlastní nohy, rozjíždíte vlastní byznys a plánujete realizovat svůj jedinečný…
V roce 2014 schválil management banky Credit Suisse myšlenku vytvoření investičního fondu v Asii,…
Unikátní konference, na níž si poslechnete tři vrcholové osobnosti českého podnikání v jediném dni a…
Společnosti, které adaptovaly techniky tzv. social sellingu vytvářejí o 45 % více obchodních…