Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak zahájit prezentaci

Prezentace čehokoli může být úspěšná jen tehdy, jestliže se řečníkovi podaří upoutat pozornost…

S úsměvem idiota - nejlepší strategie pro vyjednávání

Způsob chování člověka při jednání s jinými lidmi má zásadní vliv na konečný výsledek jednání. Autor…

Hon na spokojené zákazníky

Nejlepší příležitosti k prodeji profesionálních služeb přicházejí prostřednictvím referencí od…

Velký marketing pro malý podnik

Každý byznys potřebuje marketing. Nekonzistentní přístup k marketingu úspěch nezajistí, a tak i malé…

E-mailové mýty a legendy

E-mail má jako marketingové médium řadu negativních rysů, zároveň bychom jej však měli chápat jako…

Bylo to krásné, děkuji

Poděkování je jednou ze základních slušností. Učíme se jí od dětství a měli bychom si ji uchovat…

Čtyři kroky k úspěšné strategii obchodního kontaktování

Obchodníci si často kladou otázku, jak často by měli zasílat e-maily svým zákazníkům. To je…

Obchodní selhání úspěchu nebrání

Úspěch je pomíjivý, neúspěch je ale celoživotní lekcí a učitelem. Neúspěch nabízí možnost zamyslet…

Znáte své zákazníky?

Pořádali jste obchodní výstavy, platili PR agentuře, vydávali nejrůznější inzeráty, vyzkoušeli e-…

Výpis 901909 z celkem 991