Zákazníci dnes mohou nakupovat obrovské množství produktů prostřednictvím nejrůznějších kanálů.…
Firmy se dnes snaží maximálně redukovat zdroje a finanční náklady a pracují stylem za málo peněz…
Manažeři a obchodníci se mnohdy domnívají, že přesně vědí, co si zákazník myslí a jak při svém…
PowerPoint v mnoha z nás vyvolává nepříliš příjemné asociace jednak proto, že s ním neumíme…
Noční můrou podnikatelů a vedoucích pracovníků je mimo jiné i představa ostrého slovního boje se…
Jak to ti prodejci dělají, že tak dobře prodávají? Na tuto otázku se již zaměřil nejeden výzkum.…
Moderní zákazník očekává, že si bude zvolený výrobek moci zakoupit stisknutím jediného tlačítka na…
Chcete-li vědět, co právě chystá vaše konkurence, staňte se špiónem. Stěžejní informace o aktivitách…
Demand and revenue management (DRM) je moderní způsob předvídání současné a budoucí zákaznické…