Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Není obchodník jako obchodník

Při nabízení svých služeb firmy často bojují s tím, že si je potenciální zákazníci stereotypizují…

Pravidla vztahu s agenturou

Partnerství, otevřená komunikace, spolupráce, oslavování úspěchů... to zní jako rady pro jakýkoli…

Sedmkrát o špatném budování kontaktů

O budování kontaktů jako obchodní strategii se oficiálně hovoří již více než čtyřicet let. Mnohým…

Tajemství psané inzerce, která lidmi pohne

Riziko tištěných inzerátů spočívá v jejich podmíněnosti čtenářovou schopností číst. Uslyší čtenář ve…

Čas přestat prodávat a začít vytvářet vztahy

Tradiční marketingové postupy radí hlavně zvyšovat prodej. V jejich duchu se však mnozí odborníci…

Pravidla prvního setkání

Každodenní život obchodníka se skládá ze schůzek a jednání s lidmi. Ať už se poprvé potkává s…

Tři důvody, proč mít e-newsletter i blog

S ostražitými protispamovými filtry není doručení elektronického newsletteru tak snadné jak bývalo.…

IT, obchod a řízení výkonnosti

Rok 2004 se ve firmách nesl kromě jiného i ve znamení spolupráce informačních technologií s…

Jak nepřispívat ke spamové kalamitě

*Spam*. Klíčem k tomu, jak nepřispívat k tomuto problému, je rozesílat e-maily jen těm lidem, kteří…

Výpis 820828 z celkem 991