Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jehla v kupce sena

K čemu mít firemní webové stránky, pokud je zákazníci na Internetu nenajdou? Pochopitelně k ničemu.…

Průvodce úspěšnou prezentací

Uspět v prezentaci pro 20 či 200 lidí je stejně obtížné. Posluchači dnes mají lepší přístup k…

Polovina roku za vámi a nic...?

Jak vám jdou obchody? Pokud nezní vaše odpověď fantasticky nebo skvěle, měli byste začít věnovat…

Udělej si sám

Stále více firem nezávisle na velikosti vede své zákazníky k samoobslužnému chování. Všichni známe…

Jen je nechte, ať o vás mluví

Pokud má firma smysluplné, etické, účelné a inspirativní záměry, nemusí v jejich propagaci spoléhat…

Naslouchání hlasu klientů

Není pochyb o tom, že společnost, která naslouchá svým klientům, bude úspěšnější než ta, která jim…

Jako Fénix z popela

Elektronický marketing vznikl díky rychlé expanzi Internetu a vlétl do obchodního světa jako…

Jak se platí marketing?

Snižování nákladů přineslo v posledních letech firmám mnoho výhod. Nyní je aktuální otázkou…

Česká firma a internetová kampaň

Názory českých firem na využití internetových kampaní se zabývala studie společnosti Digimark s…

Výpis 865873 z celkem 991