Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Přelomové vynálezy: Mají lepší šanci týmy vynálezců, nebo vynálezci jednotlivci? (1/2)

Řekli byste, že průlomových inovací dosáhnou častěji týmy, nebo jednotlivci? Je to tak, že týmy…

Ecommerce v roce 2020: Co můžeme očekávat?

Vzhledem k tomu, že prodeje realizované online budou dále narůstat, mělo by nás všechny zajímat,…

Konference ALEF Security Talk: Probuzení do digitální reality

ALEF NULA uspořádala již 2. ročník konference ALEF Security TALK, která se zaměřuje především na…

Tipy, jak zůstat produktivní, když pracujete z domova

Pracujete někdy z domova? Potom vám nejspíš přijdou k duhu následující tipy, jak zvýšit produktivitu…

Proč radši než na intuici založit nákupní politiku na solidní vědě (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že pokud vás váš konkurent překoná v naskladňování dostatku zboží,…

Proč radši než na intuici založit nákupní politiku na solidní vědě (1/2)

Nedopusťte, aby vaše oddělení nákupu bylo ovládáno kognitivními zkresleními. To by bylo skvělé pro…

Influencer marketing: Jak začít?

Influencer marketing je nástroj, který vám může pomoci s růstem. Je to však stále ještě celkem nová…

Jak nejlépe najímat pro firemní digitální iniciativu (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že pokud chcete najmout ty správné lidi pro vaše digitalizační…

Obsahový marketing: Proč je vlastně tak účinný?

Pokud chcete, aby vaše firma uspěla, co nejdřív začněte vytvářet poutavý, inspirativní a vysoce…

Výpis 109117 z celkem 1773