Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Proč je e-mailová komunikace neefektivní?

Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů příliš oblíbený. Hlavními…

Rozpočet pro nákup systémů pro CRM: Opatrnosti není nikdy nazbyt

Článek se podrobně zabývá problematikou softwarových systémů pro řízení vztahů se zákazníky. Klíčové…

Konec e-businessových platforem

Banky a softwarové společnosti investovaly v letech 2000 a 2001 ohromné sumy do platforem pro…

Optimalizace CRM pomocí mobilních zařízení

Řízení vztahů se zákazníky se stává neoddělitelnou součástí e-businessu. Firmy už pochopily, že aby…

Co se děje na poli e-komerce?

Semínko e-komerce pomalu ale jistě vyrůstá ve zdravou a odolnou bylinu. O její existenci a pevném…

Můžete si dovolit využít e-komerce?

Je využití e-komerce vhodné pro vaší firmu? Některým podnikům se vyplatí soustředit se výhradně na…

Zázraky moderních technologií

Cestování je velice nákladné, ale v obchodě se jeho využití zdá být nezbytné. Do jisté míry lze však…

Podniková továrna na informace

Neustále roste potřeba zdokonalení a integrace podpory rozhodování ve firmě. Organizace potřebují…

Nová platforma pro CRM

V poslední době se množí firmy, které nabízejí nejrůznější softwarové aplikace pro CRM. Jejich…

Výpis 16121620 z celkem 1781