Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Elektronické účtování: Efektivní nástroj křížového prodeje

Většina maloobchodníků považuje řešení elektronických plateb a prezentací účtů (ozn. EBPP) za…

Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity

Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se zákazníky. Jsou efektivní…

Call centrum budoucnosti

Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě služby zákazníkům…

Technologie PLT se stává součástí telekomunikačního trhu

S koncepcí technologie PLT (číslicová komunikace po silovém vedení) přišla v roce 1997 společnost **…

Analýzy call center: úspěšné řešení

Díky výraznému rozšíření Internetu v poslední době stále více roste poptávka po call centrech…

Služby zákazníkům a tok prací v call centru

Kombinace služeb pro zákazníky a marketingových funkcí do jediného projektu call centra má nesporné…

Globální konsorcia: Nová výzva Internetu

V posledních měsících vzniklo na trhu obrovské množství burz jak vertikálních, tak horizontálních.…

Vytváření hodnoty na burzách 21. století

Většina společností v současné době využívá nové možnosti elektronických burz, a tím zlepšuje…

Poskytovatelé aplikačních služeb zasahují i do oblasti poradenství

Poskytovatelé aplikačních služeb (ASP) nabízejí přístup ke stejnému typu softwaru jako, jaký byl k…

Výpis 17201728 z celkem 1775