Většina maloobchodníků považuje řešení elektronických plateb a prezentací účtů (ozn. EBPP) za…
Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se zákazníky. Jsou efektivní…
Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě služby zákazníkům…
S koncepcí technologie PLT (číslicová komunikace po silovém vedení) přišla v roce 1997 společnost **…
Díky výraznému rozšíření Internetu v poslední době stále více roste poptávka po call centrech…
Kombinace služeb pro zákazníky a marketingových funkcí do jediného projektu call centra má nesporné…
V posledních měsících vzniklo na trhu obrovské množství burz jak vertikálních, tak horizontálních.…
Většina společností v současné době využívá nové možnosti elektronických burz, a tím zlepšuje…
Poskytovatelé aplikačních služeb (ASP) nabízejí přístup ke stejnému typu softwaru jako, jaký byl k…