Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Hyperpersonalizovaná zákaznická zkušenost (1/2): Máte správný postoj?

I s neustále se měnícími technologiemi jedna věc zůstává stále stejná – tou konstantou je zákazník.

Proč automatizovat výrobu?

Efektivnost vynaložených nákladů je největší výzvou pro výrobní firmy během posledních let. Společně…

Měli by všichni být agilní? (2/2)

Organizace by chtěly být efektivní a inovativní. Může to však skutečně být dosaženo agilní…

Cross-border e-commerce v Číně – Hlavní výzvy a jak jim čelit

Čína se stala klíčovým trhem pro cross-border e-commerce a stále více firem se snaží na tento…

Práce s listy v Microsoft Excel

Při spuštění tabulkového editoru MS Excel se standardně zobrazí nový sešit s jedním listem. Toto…

Než zaplatíte za akvizici zákazníků, zvažte následující

Když zavedete novou platformu, očekáváte příliv peněz. Klíčové však je udržet si počáteční růst a…

Měli by všichni být agilní? (1/2)

Být agilní obvykle znamená implementovat jeden konkrétní soubor organizačních postupů. Jde o použití…

Spolupráce na obsahovém marketingu: 3 nápady, které fungují

Obsah můžete vytvářet společně. Nabídněte případové studie, napište příspěvky pro jiné weby a nebo…

Vyjednáváme nad talířem (2/2): Vede jídlo k lepším, nebo naopak horším výsledkům?

Když zkoumáme dopad, který společné stravování má na výsledek vyjednávání, zdá se, že sdílení jídla…

Výpis 190198 z celkem 1773