Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak na fantastickou zákaznickou zkušenost: Není to o malých zlepšeních (2/3)

V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co zákazníci potřebují, jaké…

Měli by se manažeři dále vzdělávat - ano či ne?

Pokud působíte na manažerské pozici a máte za sebou několik let praxe a navíc jste držiteli…

Ředitel digitálního oddělení: Jaká je jeho role (2/2)

Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za svou. Mohou rozesílat e-…

3 tipy, jak si vylepšit profil na LinkedIn

Profesní síť LinkedIn je skvělým nástrojem navazování nových obchodních kontaktů, k udržování těch…

Mluvte s námi a budeme vám věrní, vzkazují zaměstnanci šéfům

Jen polovina zaměstnanců tvrdí, že jim management společnosti představuje nové kroky a iniciativy. I…

Manažer připojený k internetu: Při řízení vzdáleného týmu využijte všechny nástroje

Práce s někým, s kým si nejste fyzicky nablízku, někdy není snadná. Nicméně taková spolupráce není…

Ředitel digitálního oddělení: Jaká je jeho role (1/2)

Digitální technologie jsou dnes integrální částí strategií. Znamenají dělat věci nově. Nemusíte…

Nikdo není chytřejší než všichni dohromady: Jak technologie mění definici moci

Moc obecně řečeno nemá dobrou pověst. Vědci v oblasti společenských věd definují moc, úspěch a…

Práce na dálku: Jak vrátit do týmu chybějící důvěru

Vždy zdůrazněte, že i ostatní členové týmu, kteří pracují na dálku, odvádějí dobrou práci. Pochvala…

Výpis 658666 z celkem 1777