V předchozím článku jsme viděli, jak důležité je pečlivě prozkoumat, co zákazníci potřebují, jaké…
Pokud působíte na manažerské pozici a máte za sebou několik let praxe a navíc jste držiteli…
Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za svou. Mohou rozesílat e-…
Profesní síť LinkedIn je skvělým nástrojem navazování nových obchodních kontaktů, k udržování těch…
Jen polovina zaměstnanců tvrdí, že jim management společnosti představuje nové kroky a iniciativy. I…
Práce s někým, s kým si nejste fyzicky nablízku, někdy není snadná. Nicméně taková spolupráce není…
Digitální technologie jsou dnes integrální částí strategií. Znamenají dělat věci nově. Nemusíte…
Moc obecně řečeno nemá dobrou pověst. Vědci v oblasti společenských věd definují moc, úspěch a…
Vždy zdůrazněte, že i ostatní členové týmu, kteří pracují na dálku, odvádějí dobrou práci. Pochvala…