Úspěch e-komerce do značné míry závisí na účinnosti reklamních sloganů a hesel, umístěných na…
Stále více velkých energetických společností přistupuje k plánování a realizaci projektů e-businessu…
Mnohé firmy mají ve svých internetových prezentacích vážné nedostatky. Je to obvykle způsobeno tím,…
Příspěvek pojednává o problémech, s nimiž se v minulých letech…
Někteří uživatelé Internetu mylně zaměňují pojmy bezpečnost a soukromí. oba jsou stejně důležité a v…
V průběhu několika minulých let vzrostl význam správy znalostí. Tento pojem si velmi rychle osvojili…
Dobrá technologie e-mailového marketingu umožňuje skutečnou kvalitní konverzaci mezi zákazníky a…
Obchodníci, kteří využívají více kanálů, mají vyšší zisky a lépe si udržují zákazníky. Tento závěr…
S rychlým rozvojem e-komerce se snažila většina firem rychle prosadit na webu, opomněly ovšem jednu…