Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Spotřebitelé nerozumějí svým telefonům a prodejcům a vývojářům je to jedno

Smartphony a mobilní aplikace jsou stále sofistikovanější, ale také složitější. Bohužel o nich často…

Nebojte se zákaznické zkušenosti (2/2): Návod na úspěch

V předchozím článku jsme se dozvěděli, že zákaznická zkušenost je širší problematika než pouhý…

Nebojte se zákaznické zkušenosti (1/2): Nepleťte si ji se zákaznickým servisem

Disney, Starbucks a Amazon jsou společnosti působící v různých odvětvích. Něco však mají společné:…

Nová éra podnikání (2/2): 3 byznys modely, které budou úspěšné

V předchozím článku jsme viděli, že podnikatelé v pozici dodavatelů nemají zrovna sladký život. Nyní…

Nová éra podnikání (1/2): Dodavatelé, očekávejte těžké časy

Dnes existuje spousta příležitostí pro podnikatele, a to ve dvou klíčových oblastech. První z nich…

Klíčem k úspěchu v digitální éře jsou právě tito lidé

Jaké talenty nezbytně potřebujete pro fungující digitální byznys? V digitálním odvětví jsou úspěšné…

Zákazníci chtějí inovace, jen nevědí jaké: Je to na vás

Například firma Nest Labs, která je dnes lídrem na trhu chytrých termostatů, dokázala svůj produkt…

Marketing v nové zemi: Znáte své zákazníky?

Firmy musejí analyzovat hned několik aspektů kultury dané země, nesmějí se spoléhat na to, že jedno…

Internet válcuje trh s uměním (2/2)

Vpředchozím článku jsme viděli, jak obchodníci s uměním a aukční domy ztrácejí své dosud…

Výpis 6472 z celkem 213