Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Využití Instant Messagingu jako nástroje pro spolupráci

S rozvojem znalostní společnosti se klade stále větší důraz na spolupráci zaměstnanců. K lepší…

Supermarket budoucnosti?

Nová biometrická technologie umožňuje zákazníkům v obchodech platit pouhým dotykem prstu. Senzor…

Jak správně shromažďovat data pro průzkum trhu

Marketingová strategie je jedním z pilířů úspěšnosti podniku, ale ne tehdy, pokud je založena na…

Dědeček bankomat?

Řada zákazníků i firem začíná čím dál víc přicházet na chuť internetovému účetnictví a dokonce úplně…

On-line zákaznické služby - rychlejší než blesk

Internet se v oblasti zákaznické podpory prosazuje stále více. Řada lidí jej považuje za…

Národní informační infrastruktura - inovační superdálnice

Současný svět zažívá dosud nepoznaný rozvoj v mnoha oblastech vývoje, růstu, revitalizace a…

E-mail marketing jako na Divokém západě?

Provozujete E-mail marketing a najednou zjisťujete, že se vám vrací vaše elektronická pošta zpátky…

Prodávat po Internetu není jednoduché

S rostoucím využitím e-komerce roste také nedůvěra k elektronickému podnikání. Alespoň to vyplývá z…

Proč je e-mailová komunikace neefektivní?

Zákaznický servis pomocí elektronické pošty není podle posledních průzkumů příliš oblíbený. Hlavními…

Výpis 550558 z celkem 665