Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Rozdíly spotřebitelské a zaměstnavatelské značky

Spotřebitelská a zaměstnanecká značka firmy propagují tytéž firemní hodnoty a kulturu, to však…

Proč vás nechtějí přijmout?

Máte potřebné znalosti a dovednosti, a přesto vás zase nepřijali. Oprávněně se tedy ptáte, co děláte…

Náborová inspirace z marketingu na sociálních sítích

V marketingu vzniklo nové odvětví, které by nemělo uniknout pozornosti nejen marketérů, ale i…

Budoucnost náboru ve světle moderních technologií

Rychlý vývoj informačních a komunikačních technologií se odráží ve všech lidských činnostech a ani…

Jak vypočítat náklady na nevýkonné zaměstnance?

Když se zeptáte manažerů, jaký rozdíl je mezi jejich výkonnými a nevýkonnými zaměstnanci, většinou…

7 tipů, jak vyrůst v očích uchazečů o práci

Nový rok je v plném proudu a vy stále přemýšlíte, jaký cíl si letos určíte v oblasti získávání…

Jak najít příštího Steva Jobse a co mu nabídnout

Jak můžete najít, rozvíjet a udržet ve firmě kreativní lidi, kteří mají potenciál stát se příštím…

LinkedIn zpoplatnil rozesílání hromadných zpráv ve skupinách

Rozesílání hromadných zpráv členům diskusních skupin na sociální síti LinkedIn již nebude zadarmo.…

Kupte si za 490 Kč první knihu o náboru lidí přes LinkedIn od českého autora Josefa Kadlece

Světová kniha od českého autora doporučovaná HR řediteli společností jako IBM, Google, Adecco,…

Výpis 10451053 z celkem 2863