Z nemalého množství příkladů z naší praxe vidím, že spousta českých firem už dnes chápe, že nestačí…
Kateřina Lukášová je HR ředitelkou společnosti Sazka. Ve společném rozhovoru hovoří o tom, jak a…
Dnešní technologicky pokročilá doba nabízí tak nevídané možnosti, jako je například spolupráce s …
Umět kvalitně vést pracovní pohovor je tak trochu umění. Přitom v CV může každý vypadat, jak chce,…
Dobří prodejci jsou často nejlépe oceňovaní řadoví pracovníci v rámci společností. Jsou to právě…
Klientský servis je důležitou vizitkou celé firmy. Ukazuje, jak si společnost váží svých klientů, a…
HR Summit 2019 se tentokrát zaměří na velmi aktuální problematiku budování značky zaměstnavatele, …
V poslední části seriálu se podíváme na vývoj na poli budování značky zaměstnavatele. Mnoho…
Od odborníků a nadstandardně placených zaměstnanců obecně se očekává, že nepotřebují adaptaci na…