Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Kontakty a péče o ně

Vytváření kontaktů je mocný způsob, jak si budovat profesionální vztahy. Důležitý je aktivní způsob…

Absolventi veřejných škol firmám nevyhovují

Vzdělávací instituce nepřipraví studenty tak, jak si firmy představují. V Česku tedy začne působit…

Víte, čím jste výjimečný zaměstnavatel?

Za vývoj atraktivního zaměstnaneckého image utrácejí firmy nemalé prostředky. Dělají pohovory se…

Podvodné on-line praktiky uchazečů nejsou účinné

Od doby, kdy zaměstnavatelé začali využívat programy, které prohledávají internetové texty, se snaží…

Změny při zaměstnávání lidí se zdravotním postižením

Když odcházíte z pohovoru, máte dobrý dojem, ale nikdo se vám neozve. Přemýšlíte, proč se neozvali.…

Nejpoužívanější klíčová slova při hledání pracovníků

Tak jako zájemci používají při hledání místa klíčová slova, tak obráceně i firmy používají klíčová…

Studentské veletrhy práce

Studentské veletrhy práce jsou i příležitostí pro zaměstnavatele prezentovat firmu mezi studenty.…

Vzestup multikulturního marketingu

Že se kulturanedá naučit, ale musí se osmoticky vstřebat, říká Wanla Chengová, prezidentka…

Při hledání nové práce nemusíte měnit zaměstnavatele

Pokud jste se rozhodli v novém roce změnit svoji kariéru, nejste jistě jediní. Podle studie Society…

Výpis 12161224 z celkem 1496