Brány 5. ročníku Recruitment Academy Awards, soutěže pro firmy, které mění český HR marketing, se…
Obecně se dá říci, že ideální pracovník call centra by měl vykazovat následujících šest vlastností –…
Všichni známe assessment centrum (AC) jako několikahodinový až několikadenní program, při kterém…
Z nemalého množství příkladů z naší praxe vidím, že spousta českých firem už dnes chápe, že nestačí…
Dnešní technologicky pokročilá doba nabízí tak nevídané možnosti, jako je například spolupráce s …
Umět kvalitně vést pracovní pohovor je tak trochu umění. Přitom v CV může každý vypadat, jak chce,…
Dobří prodejci jsou často nejlépe oceňovaní řadoví pracovníci v rámci společností. Jsou to právě…
Klientský servis je důležitou vizitkou celé firmy. Ukazuje, jak si společnost váží svých klientů, a…
V poslední části seriálu se podíváme na vývoj na poli budování značky zaměstnavatele. Mnoho…