Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Chcete preferovat produktivitu, nebo profesionalitu?

Náborář je zrcadlem firmy a jeho prostřednictvím získávají uchazeči první dojmy. Říká se také, že…

Jaká je budoucnost náborových agentur?

Změnily se během posledních pěti let díky nástupu internetu náborové agentury? Je jich více nebo…

Po odbornících se ohlédněte i v cizině

Firma se slibně rozvíjí, potřebujete přijmout nové zaměstnance. Najednou v&…

Personální agentura musí umět zaujmout

Kvalitní zaměstnanci mají pro většinu firem cenu zlata. Najít však takové stojí někdy dost práce.…

Zamyšlení pro agenturní náboráře

Mezi firemními náboráři a náborovými aktivitami třetích stran - TPR (third party recruiter) - je…

Řízení personální agentury

Stále více zaměstnavatelů je ochotných obětovat částrozpočtu určeného na nábor nových zaměstnanců…

Nejasnosti agenturního zaměstnávání (2. část)

Nová právní úprava agenturního zaměstnávání evokuje rozdílné výklady. Článek proto vysvětluje další…

Nejasnosti agenturního zaměstnávání

Nová právní úprava agenturního zaměstnávání evokuje rozdílné výklady. Článek proto vysvětluje, že…

Náborové taktiky agentur

Existují dvě hlavní metody motivování náborářů, které se užívají jak ve firmách, tak v agenturách.…

Výpis 6472 z celkem 78