Poskytování větší autonomie zaměstnancům zahrnuje mnoho rizik a vyžaduje vysokou míru kontroly.…
Problémy přicházejí na pracoviště v nejrůznějších podobách. Mohou se skrývat například v nezájmu či…
Existuje několik univerzálních způsobů, jak podporovat morálku, rozvoj a ducha vašeho týmu. Fungují…
I ti nejzkušenější manažeři mohou mít problémy s řízením virtuálních týmů. U týmů složených ze…
Vaše konkurence má pravděpodobně podobnou firmu jako vy, využívá i podobné procesy. Výrazně vás však…
Mnoho personalistů se ptá, jak řešit nevyhnutelné pracovní konflikty, a hledá strategie, které by…
Týmová práce (1886): Práce prováděná několika kolegy, kde každý dělá část, ale všichni podřizují…
Organizace stále častěji využívají skupinovou a týmovou práci. Stát se efektivním vyjednavačem ve…
Firemní porady a schůze by měly být pro nadřízené i zaměstnance směrodatné při určování a plnění…