Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Smíšené učení nejen v call centrech

Ve městě Nashville začala fungovat speciální škola a vzdělávací středisko pro operátory call center.…

E-learning: co lze a nelze školit

Je možné převést každý kurz do elektronické podoby? A mělo by to vůbec být možné? Na tyto otázky…

E-learningový zákon malinového džemu

V současné době došlo v oblasti e-learningu k podstatnému průlomu. Ne, že by snad byla objevena…

Sbohem, němý e-learningu

Mnoha e-learningovým programům stále chybí vhodná zvuková stránka. Zvuk je však dnes v této…

7 strategií online učení

Online učení je systém, který se neustále zdokonaluje. Je pravda, že se jedná o nejefektivnější…

5 nejméně nákladných strategií vzdělávání zaměstnanců

Vzdělávání zaměstnanců je velice důležité. V podstatě znamená konkurenční výhodu a je tedy třeba,…

Integrace e-learningu a řízení kvality u zaměstnanců call center

Článek se zabývá problematikou školení operátorů v kontaktních centrech. Protože zde existuje…

Deset kroků pro rozvoj firemního talentu

Udržet si zaměstnance není v dnešní době nejlehčí. Společnosti se proto stále více věnují vytváření…

Mistři e-learningu, aneb poptávka po systémových integrátorech

Americká armáda se pustila do integrace e-learningového systému. Tento krok umožnil vojákům dále se…

Výpis 244252 z celkem 293